Selasa, 29 Jun 2010

Haniza Talha - Landscaping New Politics

Haniza Talha - Landscaping New Politics


Get Out The Votes

Posted: 29 Jun 2010 08:38 PM PDT

Pada 23 Jun 2010 saya berpeluang menghadiri seminar Get Out The Votse yang dianjurkan IRI yang dinaungi oleh Parti Republikan yang membawa kemenangan kepada Presiden Amerika Syarikat Barrack Hussien Obama. Saya menghadiri kurusus ini bersama pegawai Pejabat ADUN Taman Medan, Mohd Hafizan bin Mazuki.

Selain memperolehi ilmu baru untuk pilihanraya, saya berpeluang berjumpa kawan-kawan lama di dalam Wanita Keadilan yang bersemangat untuk membawa kemenangan rakyat pada pilihanraya umum ke 13. Saya akan terus bersemangat untuk membawa harapan baru Malaysia. Saya juga berharap rakyat akan bersama-sama saya di dalam agenda rakyat ini.

Mr Carlos sedang menyampaikan modul kempen

Saya dan YB Lih Kang (Teja)


Tiada ulasan: