Selasa, 6 Ogos 2013

Anak Muda Kampung Nak Senang

Anak Muda Kampung Nak Senang


Pelajar sekolah rendah kena tikam di sekolah

Posted: 06 Aug 2013 12:46 AM PDT




Sekolah pun tak selamat ! Seorang pelajar sekolah rendah berusia 10 tahun ditikam dengan pisau oleh pelajar lain yang berusia 13 tahun di dalam kawasan sekolah di Tawau, Sabah.

Boy stabs primary schoolmate
NST 6 August 2013
           
KOTA KINABALU: A boy stabbed his primary schoolmate at a school in Tawau, last Friday.

The incident occured around 11.30am after the two boys aged 10 and 13 had a heated argument over some mis understanding.

State Criminal Investigation Department Chief Senior Assistant Commissioner Omar Mammah said the older pupil stabbed his younger friend on the head with a knife.

Victim was taken to Tawau Hospital and police remanded his schoolmate.

Remaja 15 tahun serang wanita setelah lama mengendap

Posted: 05 Aug 2013 11:54 PM PDT




Apa yang berlaku di Malaysia sekarang ini? Di rumah sendiri pun tidak selamat. Mangsa seorang wanita Melayu 26 tahun telah diserang oleh jirannya sendiri yang baru berumur 15 tahun yang sekian lama telah mengendap wanita berkenaan. Mangsa telah dipukul dengan teruk, ditikam dengan pisau dan dicekik. Ingatkan cerita macam ini hanya berlaku di negara barat !

Teen stalker attacks woman
6 August 2013
           
SEPANG: An AirAsia ground staff member went through 40 minutes of hell when she was pounced on and attacked by a 15-year-old stalker in her apartment in Taman Kota Warisan here on Sunday.

In the 10.45am incident, Nur Fadilah Rosman, 26, who suffered injuries to the on her head, hands and feet, was in the toilet when the the suspect, who is from the neighbourhood, quietly broke into the apartment.

"He then struck me with it before proceeding to the kitchen to grab a knife and stabbed me several times on my head, hands and feet. The only thing that went through my mind was 'I'm going to die' but I knew I had to defend myself and that was what I did,"  Nur Fadilah told the New Straits Times  yesterday.

She said the suspect, who had been stalking her for the past two years ago, also bit and choked her.

Perompak bunuh peniaga pasar malam dengan lori

Posted: 05 Aug 2013 08:10 PM PDT




Semakin menggerunkan dan kejam penjenayah. Puan Rohani Harun, 50 tahun, peniaga pasar malam di Taman Serdang Raya telah dilanggar oleh perompak yang melarikan lori miliknya. Rohani dalam perjalanan pulang ke rumah selepas berniaga pada jam 9.35 malam apabila dia dihalang oleh perompak yang menggunakan parang dan menarik Rohani keluar dari lori.

Rohani cuba menghalang namun dilanggar dan diheret beberapa meter yang menyebabkan kematiannya

Robbers kill woman with her own lorry
6 August 2013  
 
SERDANG: A 50-year-old woman was killed after she was ran over when she tried to stop robbers from driving away her lorry in Taman Serdang Raya here last night.

MCA akan menggabungkan kekuatan Parti Komunis China

Posted: 05 Aug 2013 08:10 PM PDT




Kita tunggu apa reaksi Perkasa dan Umno akan rakan sekutu mereka dalam Barisan Nasional yang menjalinkan hubungan dengan Parti Komunis China.

MCA mahu belajar dari Parti Komunis China
5 Ogos 2013

MCA akan menggabungkan kekuatan Parti Komunis China (CCP) dalam usaha memulihkan parti selepas prestasi buruk dalam pilihan raya umum ke-13 lalu.

Timbalan Presiden MCA Liow Tiong Lai berkata, kekuatan struktur CCP, sistem pendaftaran anggota dan pengurusan maklumat Internet dikenal pasti selepas lawatan enam hari ke China.


Tiada ulasan: