Isnin, 11 Mac 2013

BULETIN RAKYAT

BULETIN RAKYAT


SULTAN SULU HANTAR WAKIL JUMPA KERAJAAN FILIPINA BINCANG ~

Posted: 11 Mar 2013 01:53 AM PDT

Jamalul Kiram III, yang mendakwa dirinya Sultan Sulu, telah menghantar wakil untuk bertemu kerajaan Filipina bagi membincangkan "pengunduran" pengikutnya daripada pertempuran bersenjata di Sabah.Menurut *Interaksyon* yang berpangkalan di Manila, pertemuan dua jam antara saudara lelaki Jamalul Kiram -- Sultan Bantilan Esmail Kiram II - dengan Menteri Dalam Negeri Manuel Roxas II itu berlangsung di ibu pejabat polis kebangsaan di bandar Quezon hari ini.

AYAH SAIFUL BUKHARII MASUK PKR !!!

Posted: 10 Mar 2013 09:12 PM PDT

Ayah Saiful Bukhari sertai PKR hari ini. Semoga Allah SWT menjahanamkan UMNO dan juak-juak mereka yang mereka-reka fitnah, dan semoga Saiful Bukhari kembali ke pangkuan keluarga yang menerima hidayah Allah!

NAJIB UMUM KENAIKAN GAJI 20,000 PENJAWAT AWAM HARI INI

Posted: 10 Mar 2013 08:11 PM PDT

Pemimpin-pemimpin kesatuan sekerja sektor awam meletakkan harapan tinggi agar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akan mengumumkan 'berita baik' menjelang tengah hari ini - antara dua hingga lima perkara penting termasuk imbuhan tetap perumahan dan kajian semula isu gaji maksimum. Beberapa pemimpin Cuepacs yang dihubungi yakin sekurang-kurangnya akan ada dua pengumuman penting iaitu yang berkenaan dengan imbuhan tetap perumahan bulanan 1.4 juta kakitangan dan gaji maksimum yang menyentuh kepentingan sekitar 20,000 penjawat awam.

Tiada ulasan: