Rabu, 4 Januari 2012

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah


Januari 5 hari berkumpul untuk PKR Kuala Krau

Posted: 04 Jan 2012 03:32 PM PST

Hari ini kami, JK PKR Cabang Kuala Krau akan berkumpul di Pejabat PKR Cabang di Kuala Krau. Program hari ini adalah program santai. Serba sedikit makanan akan disediakan dan pada jam 9.00 pagi kami akan bincangkan program yang boleh dilakukan untuk sepanjang hari ini.

Biasanya pada hari ini kami akan membuat edaran rumah ke rumah. Namun, pada hari ini, semua edaran untuk ceramah di Pejabat PKR Kuala Krau sudah pun disiapkan dua hari lalu, begitu juga poster-poster sudah pun dipasang, hanya menunggu tarikh sahaja lagi iaitu 7hb Januari 2012 jam 8.45 malam, ceramah di perkarangan pejabat PKR akan diadakan dengan para penceramahnya terdiri daripada Sdri Siti Aishah Sh Ismail, Ketua Srikandai KEADILAN, YB S. Manickavasagam, Ahli Parlimen Kapar merangkap Anggota MPP PKR Pusat, Tan Ah Kow, Anggota Majlis Perbandaran Shah Alam, seorang pemuda yang berucap semasa kongres nasional yang lalu yang memukau hadirin, Bob Manolan, Timbalan Pengerusi Biro Masyarakat Felda dan Orang Asal PKR Pusat, Wan Fauzuddin, blogger dan Pengarah Komunikasi dan IT PKR Pahang, Pak Jabit atau nama sebenarnya Ab Kadir bin Abd Manap, seorang pengarah filem dan drama, penulis skrip, dan pelakon yang juga Timbalan Ketua PKR Cabang Temerloh, dan saya sendiri selaku Ketua Cabang PKR Kuala Krau. Kehadiran saya hanyalah untuk mengalu-alukan sahaja sebagai memulakan ceramah itu.

Ada lagi edaran yang perlu dibuat. Ada 2000 edaran 901 yang dibawa dari Kuala Lumpur. Itu pun sudah hampir selesai diedarkan pada hari semalam.

Perbincangan akan berkisar kepada jumlah yang boleh dihantarkan oleh PKR Cabang Kuala Krau untuk menyambut Dato Seri Anwar Ibrahim yang akan tiba di Lapangan Terbang Kuantan jam 3.00 petang pada 7.1.12.

Ketua Team terdiri dari Sdr Razak Hussain, Timbalan Ketua Cabang dan Sdr Ramli Idup, Ketua Penerangan PKR Cabang akan membawa team Kuala Krau ke lapangan terbang Kuantan pada jam 11.00 pagi.

Maka perbincangan akan berkisar kepada pemergian masyarakat Kuala Krau ke Kuala Lumpur pada 9.1.12, berapa jumlah akan pergi, berapa buah kenderaan yang akan pergi, dan ikut jalan mana mereka akan pergi. Mereka perlu sampai jam 7.00 pagi di perkarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

901 akan diabadikan oleh PKR Cabang Kuala Krau untuk juga menguji sejauh mana komitmen anggota-anggota PKR di Cabang itu terutamanya pimpinannya di peringkat Cabang.

Januari 5 adalah hari santai politik bagi PKR Cabang Kuala Krau dan kami akan bertemu jam 9.00 pagi di Pejabat PKR Kuala Krau, apa yang akan kami lakukan? Perbincangan jam 9.00 pagi itu menentukan!

7.1.12 Ceramah di Kuala Krau

Posted: 04 Jan 2012 06:37 AM PST

Tiada ulasan: