Sabtu, 10 Disember 2011

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah


Aqiqah untuk Annuar Syakir

Posted: 10 Dec 2011 12:31 AM PST

Melayani 2 orang cucu, Aina dan Annuar

Kan bagus, hari lahir saya dan biras saya, Haji Ibrahim jatuh pada hari yang sama, dah 3 tahun kami celeberate bersama-sama, 2 kali berturut-turut di Melaka, dan tahun ini di Temerloh, tapi tak adalah nak nyanyi happy birthday dan tak ada lilin pun
Hari jadi cucu saya Annuar Syakir pun selisih beberapa hari saja dengan hari lahir saya dan abang Ibrahim, maka dibuat juga pada hari yang sama
Ini cake untuk abang Berahim dan saya
Sama-sama potong cake
Annuar di pintu bersama ibu saudaranya
Anak buah saya dari Kg Lubok Kawah, di sebelah kiri tu adalah Letchmy, AJK PKR Wanita Kuala Krau
Sdr Nizam dan Pn Maslina bersama-sama abang Hashim (pupu saya) seorang bekas anggota API dari Kg Lubok Kawah
Anak buah dari Melaka
Sdr Hafez Harun, Naib Ketua PKR Cabang Kuala Krau dan Sdr Nasa, suami Anita Karim, SU PKR Cbg Kuala Krau
Anita Karim dan Pn Zaida (isteri Hafez)
Nizam dan kawan2 lain
Saibul Jahar, isterinya berdepan dengannya dan Sdr Khalid, Pen. SU PKR Cabang Kuala Krau
Sdr Zainal dan isterinya, mereka membakar kambing secara profesional, dan sesiapa saja nak tempah kambing dari mana sahaja, beliau boleh turun untuk membakar dan kambing yang sudah ready untuk dibakar, beliau pernah dipanggil ke Melaka, N.Sembilan, Selangor dan WP serta merata-rata tempat di Pahang, no hp beliau adalah: 0199331116 atau 0179301611
Anak buah saya dari Melaka dan KL
Juga anak buah saya dari Melaka dan KL
Anak buah saya dari Port Dickson

====

Hari ini 10.12.11 kami sambut macam-macam. Pertamanya saya buat aqiqah untuk cucu saya, Annuar Syakir. Kami juga buat sambutan Hari Lahir saya, abang Ibrahim dan Mohd Syukri serta Annuar Syakir yang berselisih hanya beberapa hari sahaja.

Anak buah dari Melaka, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan serta dari Kg Lubok Kawah dapat hadir serta rakan-rakan dari Parti Keadilan Rakyat Cabang Kuala krau dan Cabang Temerloh turut hadir.

Insya Allah, pada tahun hadapan, jika dipanjangkan umur, kami akan mengadakan sambutan Hari Lahir kami di Melaka pula.

Tiada ulasan: