Rabu, 14 September 2011

Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Cabang Bukit Gantang, Perak

Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Cabang Bukit Gantang, Perak


Jom Bersama Kami

Posted: 13 Sep 2011 10:07 PM PDT

                                                                                 

AMK Bukit Gantang sedang mengumpul sukarelawan Parti untuk menghadapi PRU 13 yang dijangka diadakan pada bila-bila masa saja.

Untuk itu, AMK Bukit Gantang mengalakkan anak muda yang berada di sekitar Parlimen Bukit Gantang agar bersama AMK Bukit Gantang berkerja memenangkan calon Keadilan.

Untuk pengetahuan, pada PRU 13 nanti Keadilan Bukit Gantang akan meletakan calon di 2 DUN dalam Parlimen Bukit Gantang iaitu kerusi DUN Changkat Jering dan DUN Kuala Sepetang. 

Ayuh! mari bersama kita berkerja keras memenangkan calon Keadilan pada PRU 13 nanti. Untuk rekod, pada PRU 12 yang lalu Keadilan telah memenangi kerusi di DUN Changkat Jering dan DUN Kuala Sepetang. 

Walaupun wakil rakyat Adun Changkat Jering sudah tidak lagi bersama Keadilan, Namun itu bukan alasan untuk kita tidak berkerja keras memenangkan calon keadilan di DUN Changkat Jering. Percayalah, Pada PRU13 nanti Keadilan akan meletakan calon yang terbaik untuk pengundi di DUN Changkat Jering. Dan yakinlah tiada lagi calon katak daripada Keadilan pada PRU 13 nanti.

Bukan itu sahaja, AMK Bukit Gantang juga akan bermati-matian berkerja  mempertahankan kerusi Dun Kuala Sepetang yang dimenangi YB Tai Sing Ng pada PRU 12 yang lalu.

Jika anda berminat untuk menjadi sukarelawan bersama AMK Bkt Gantang. Sila hubungi En Faisal Zainal (017-5598674), En S Tangamani (017-5657594), En Yusmizan (013-5908356).




Tiada ulasan: