Ahad, 19 Jun 2011

Anak Muda Kampung Nak Senang

Anak Muda Kampung Nak Senang


Rembau Hari Ini

Posted: 19 Jun 2011 02:45 AM PDT



Buat orang Negeri Sembilan khususnya warga Rembau. Dapatkan maklumat terkini perkembangan di Rembau sekitar Chembong, Kota, Penajis, Bongek, Pedas, Gadong, Astana Raja, Ulu Sepri dan lain-lain kawasan sekitarnya antaranya perkembangan pembinaan hospital Rembau, UITM Rembau, Landasan Terbang Rembau di Rembau Hari Ini pada pautan berikut http://rembau-hari-ini.blogspot.com/

Enam Pegawai Polis KL jadi Pengedar Dadah

Posted: 18 Jun 2011 11:01 PM PDT



ENAM PEGAWAI POLIS DITAHAN KERANA EDAR DADAH.
KUALA LUMPUR 18 Jun 2011 : Seorang pegawai kanan polis dan lima anggota berpangkat rendah yang bertugas di bahagian narkotik di sekitar Kuala Lumpur ditahan kerana disyaki terlibat dengan pengedaran dadah.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Datuk Noor Rashid Ibrahim berkata kesemua mereka yang berumur dalam lingkungan 30-an itu ditahan dua minggu lepas.

"Sekarang ini mereka ditahan dan berada di bawah siasatan mengikut Seksyen 3(1) Akta Dadah Berbahaya (Langkah-langkah Pencegahan Khas) 1952," katanya kepada pemberita, di sini, Sabtu.

Beliau turut menasihatkan semua ketua polis peringkat negeri negeri dan daerah agar memantau pegawai dan anggota di bawah jagaan mereka bagi memastikan kejadian berulang.

http://www.mstar.com.my/berita/jenayah/cerita.asp?file=/2011/6/18/mstar_jenayah/20110618152811&sec=mstar_jenayah

6 POLIS DITAHAN EDAR DADAH
KUALA LUMPUR 18 Jun - Harapkan pagar, pagar makan padi. Itulah pepatah sesuai bagi seorang pegawai dan lima anggota polis yang diamanahkan tugas untuk membanteras kegiatan pengedaran dadah.

Keenam-enam mereka yang bertugas dalam cawangan narkotik di sini, sepatutnya memburu pengedar dadah tetapi sebaliknya mengambil kesempatan untuk terlibat sama dalam kegiatan mengedar dadah kepada para penagih di sekitar ibu negara.
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0619&pub=Utusan_Malaysia&sec=Jenayah&pg=je_02.htm

POLIS EDAR DADAH SINDIKET DITAHAN

KUALA LUMPUR - Seorang kanan polis dan lima anggota berpangkat rendah yang bertugas di bahagian narkotik di sini ditahan kerana disyaki terlibat dengan pengedaran dadah.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Bukit Aman, Datuk Noor Rashid Ibrahim berkata, kesemua mereka yang berumur dalam lingkungan 30-an itu ditahan dua minggu lepas.
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0619&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm

Tiada ulasan: