Isnin, 18 April 2011

AMK KEDAH

AMK KEDAH


TAHNIAH AMK PENDANG

Posted: 17 Apr 2011 11:48 PM PDT


Pada 17 APRIL 2011 (AHAD) AMK PENDANG mengorak langkah ke hadapan iaitu berjaya menganjurkan ceramah buat julung kalinya di pendang.Bertempat di KG KUBANG PISANG AMK PENDANG berjaya mengurus dan menyediakan tempat yang baik untuk program cermah tersebut.

Para penceramah jemputan terdiri daripada KETUA AMK KEDAH AZMAN NASRUDIN,BADRUL HISYAM SHAHRIN aka CG BARD dan KETUA DEWAN PEMUDA PAS KEDAH UST AHMAD YAHYA,tidak ketinggalan menyerikan program ceramah tersebut PEMANGKU YDP PAS PENDANG YB DATO' TAULAN RASUL merangkap ADUN TOKAI dan EXCO KERAJAAN NEGERI KEDAH turut hadir.Program ceramah bermula sekitar jam 9 malam dan berakhir 12.30 malam.

AMK PENDANG yang di pimpin oleh SAUDARA ZAKI dan teman-teman yang lain telah membuktikan bahawa PKR khususnya AMK PENDANG telah mula bertapak dan berusaha memastikan PARTI KEADILAN RAKYAT di terima oleh semua lapisan masyarakat.

Sekalung tahniah dan penghargaan kepada seluruh jentera AMK PENDANG yang berjaya merealisasikan dan memastikan progrm cermah tersebut berjalan dengan lancar dan berjaya.

Tiada ulasan: