Jumaat, 25 Mac 2011

Parti KeADILan Rakyat, Gopeng * 务边人民公正党

Parti KeADILan Rakyat, Gopeng * 务边人民公正党


Saya Yakin Dalam Video Itu Bukan Anwar

Posted: 25 Mar 2011 01:45 AM PDT

Kenyataan Media 24 Mac 2011 Kenyataan media ini dibuat susulan kenyataan media yang telah dibuat oleh Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Datuk Eskay Abdullah. Pada 21 Mac 2011, saya telah menerima panggilan dari seseorang yang menawarkan saya menonton video tersebut dan bertemu Datuk T. Saya telah mendapat maklum pada pagi itu, bahawa Datuk T [...]

Kekal Fokus Agenda Membela Rakyat -Anwar

Posted: 25 Mar 2011 01:43 AM PDT

Dari MalaysiaKini Datuk Seri Anwar Ibrahim menggesa Pakatan Rakyat dan masyarakat supaya tidak terpesong dari perjuangan dan jatuh dalam perangkap keji Umno menggunakan fitnah video lucah untuk memecah-belahkan gagasan itu, lapor TV Selangor. "Saya masih mempertahankan bahawa fokus masih program Buku Jingga. Saya memohon agar rakan-rakan terus membaca. Jangan benarkan isu (fitnah liwat, video seks) mengheret [...]

Wan Azizah: Saya Yakin Dalam Video Itu Bukan Anwar

Posted: 25 Mar 2011 01:43 AM PDT

Dari KeadilanDaily Presiden KEADILAN, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail menyatakan beliau tidak berminat untuk duduk dalam apa-apa jawatankuasa untuk menyiasat kesahihan video seks yang cuba memfitnah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang juga suaminya. "Sebagai Muslim, saya tidak tonton video sebegitu. Saya tak minat tengok video itu, haram dan berdosa," kata Wan Azizah. Beliau [...]

Tiada ulasan: