Ahad, 6 Mac 2011

Anwar Ibrahim

Anwar Ibrahim


Usah Dilayan Kerenah Penguasa Angkuh,Pakatan Rakyat Terus Mara Dengan Agenda Perubahan

Posted: 06 Mar 2011 07:07 PM PST





This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Anwar, Dalam Lelah Yang Meninggi

Posted: 06 Mar 2011 06:00 PM PST

Dalam derita yang panjang
Engkau dihina dan ditelanjang
Perjuangan murni tetap kau julang
Gerak mu menghapus durjana pertualang

Batas beranjau engkau harungi
Derita rakyat turut kau rasai
Biasan jiwa mu mekar mewangi
Gelita rakyat ingin kau terangi

Anwar Ibrahim yang aku kasihi
Sesekali engkau turut aku marahi
Bukan kerna kau aku benci
Cuma pengharapan ku terlalu tinggi

Ranjau berduri telah kau harungi
Tembok batu jeriji besi telah kau diami
Lantaran durjana Umno harami

Anwar Ibrahim yang aku kenali
Jiwa mu kental bersulam seni
Yakinlah engkau tidak sendiri
Sokongan rakyat diri mu dilingkari

Andai jasad mu dipagari lagi
Jangan gusar jangan kau ragui
Perjuangan mu akan terus disusuri
Nama mu bertatah emas dihati

Anwar,
Dalam lelah yang meninggi
Aku susun sepuluh jari
Mohon kehadrat Illahi
Agar usaha mu kan terus diberkati

Sofi
Kerajaan Rakyat

The PM & The Minister Of Finance Saw The PKFZ Cabinet Papers

Posted: 06 Mar 2011 05:36 PM PST

Notis Rakyat Pada Najib Razak

Posted: 05 Mar 2011 08:32 PM PST

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Tiada ulasan: