Sabtu, 29 Januari 2011

MOH...KITE LAWAN YEOP!!!

MOH...KITE LAWAN YEOP!!!


Ciittt!! Kerusi kasi balik!! Tarak malu punya orang

Posted: 29 Jan 2011 01:29 AM PST

Kompom!! Bara yang digenggan Gobala sudah jadi bara. Tangan Gobala yang menyeluk perkasam sudah berlemoih sampai ke lengan.

Bravo Gobala!! Kasi satu kali sama itu PKR!! Tapi aaa... apabila lu tarak, PKR punya kapla akan sikit ringan juga. PKR banyiak lega. Gobala tarak kalu.... PKR punya kapla, tarak pusing.

Gobala tarak kalu.... Manikavasagam ada.
Gobala tarak kalu.... Sivarasa ada.
Gobala tarak kalu.... Dr Xavier ada
Gobala tarak kalu.... N Surendran ada.

Tarak apa.... Tarak apa.... tapi sikit mau tanya, boleh ka??

Itu kerusi parlimen Padang Serai apa macam?? Tarak lepas, ka?? Ayoyo.... rakyat angkat itu kerusi, kasi sama lu.... sebab itu kerusi ada label PKR. Kalau lain punya label.... rakyat tarak mau angkat. Now, apa macam?? Tarak mau kasi rakyat balik, itu kerusi ka??

Tak boleh itu maciam..... Sudah angkat orang punya kerusi, misti kasi balik. Itu kerusi rakyat punya hak. Tak boleh 'curi' itu kerusi, itu macam. By right, itu kerusi masih pakai label PKR. Tempoh masa tarak lebeh daripada 5 tahun. Sudah habis 5tahun, baru boleh tukar itu label, ikut rakyat punya cita rasa.

Sikarang.... kalu lu respek sama rakyat, lu kasi balik itu kerusi sama rakyat. Kalu tidak.... lu tarak maruah punya wakil rakyat.

Apa??? Sikarang... you wakil rakyat bebas?? Ciiittt....!! Poorraaahhh!! Tarak malu punya orang.

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

Tiada ulasan: