Ahad, 30 Januari 2011

BULETIN RAKYAT

BULETIN RAKYAT


SMK TAMAN BUNGA RAYA, BKT BERUNTUNG MENGADAKAN MAJLIS UNTUK 12 PELAJAR 8A YG CEMERLANG DLM PMR 2010

Posted: 29 Jan 2011 10:13 PM PST



Keputusan PMR SMKTBR1 2010 meningkat lagi. Seramai 12 orang pelajar mencapai keputusan cemerlang 8A berbanding hanya 8 orang pada tahun 2009. Tahniah kepada pelajar-pelajar yang telah berjaya dan juga kepada guru-guru yang telah berusaha keras memastikan kejayaan pelajar-pelajar mereka. Tidak lupa kepada ibu bapa pelajar yang sentiasa memberi sokongan kepada anak-anak untuk berjaya. Mudah-mudahan kejayaan hari ini akan mendorong semua untuk terus mencapai kejayaan yang lebih gemilang. 
Tahniah diucapkan kepada semua pelajar2 tersebut, dan selamat berusaha untuk mencapai lebih baik lagi kepada semua pelajar2 PMR 2011....

PROGRAM IKRAR PELAJAR SMK SG CHOH TAHUN 2011

Posted: 29 Jan 2011 10:08 PM PST


Sempena program ikrar pelajar di SMK Sg Choh, seorang penceramah telah dijemput untuk menyampaikan ceramah motivasi, Tn. Hj. Arbain b. Pinni. Beliau mengingatkan pelajar bahawa mereka mempunyai empat potensi (jasmani, rohani, emosi dan, intelek) yang perlu dikembangkan serta bijak menggunakan kaedah "auto suggestion" dalam diri secara positif serta bertindak cepat memperbaiki diri. Sebelum program ceramah, ketua pelajar sekolah telah membaca ikrar dihadapan pengetua dan guru-guru sekolah tersebut. 
Selamat mengharungi pembelajaran di tahun 2011 kepada semua guru dan pelajar SMK Sg Choh !!

SMK Bukit Sentosa memberikan sumbangan kpd pelajar sempena CNY

Posted: 29 Jan 2011 10:02 PM PST

Pihak SMKBS berbesar hati memberikan sumbangan kepada pelajar yang kurang berkemampuan dan yatim/ yatim piatu bersempena dengan Tahun Baru Cina yang bakal disambut tidak lama lagi..Semoga sumbagan yang diberikan mampu memberikan sedikit cahaya kegembiraan bagi penerima untuk meraikan Tahun baru Cina 2011..Sekalung penghargaan kepada semua yang memberikan sumbangan..

Tiada ulasan: