Jumaat, 30 Julai 2010

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah


Lubang Dalam Ujud Sebelum KSSB

Posted: 30 Jul 2010 01:27 AM PDT

Cuti - Jumaat hingga Ahad

Posted: 28 Jul 2010 11:44 PM PDT

Esuk, Jumaat, saya dan hampir semua ahli keluarga saya, termasuk adik, anak-anak buah, kakak ipar dan keluarga abang Hashim akan bercuti ke Cameron Highlands. Kami akan menyewa beberapa bilik apartment untuk keluarga yang besar itu.
Maka, selama beberapa hari ini, semua program politik akan ditinggalkan dulu, namun, dari Cameron Highlands, ada beberapa arahan politik masih dapat diteruskan melalui Sdr Hafez Harun, SUK PKR Zon Tengah, Sdr Man Kadir SUK Biro Felda PKR Pahang dan Sdr Ramli Lugan, SUK Biro Orang Asal PKR Pahang.
Beberapa program Orang Asal sudah pun ditetapkan oleh Sdr Ramli Lugan untuk PKR Kawasan Raub dan Temerloh.
Saya sudah bertanyakan kepada Abang Ali Wahid, samada program itu boleh dijalankan kerana program itu jatuh pada bulan Ramadhan, 2 hari berturut-turut. Dan Abang Ali, Ketua PKR Cabang Raub bersetuju dengan tarikh yang diberikan oleh Ramli Lugan.
Program di Kg Paya Sendayan perlu ditangguhkan kerana saya masih berada di Cameron Highlands pada waktu itu.
Manakala program di kawasan Rompin (Felda) belum ditetapkan tarikh samada 2hb atau 3hb atau 4hb Ogos 2010. Ceramah di Felda Jelai Negeri Sembilan adalah pada 9hb Ogos 2010.
Buletin Warga Felda yang diterbitkan oleh Biro Felda selenggaraan Biro Felda Negeri Sembilan sudah pun siap penerbitannya untuk Julai 2010 dan mana-mana anggota khususnya yang tinggal di Rancangan Felda boleh mendapatkannya melalui Sdr Rebin Birham no. hp 0193572986.
Saya bercuti dari Jumaat hingga Ahad, dan Insya Allah, akan bertugas semula mulai pada Isnin, 2hb Ogos 2010.

Tiada ulasan: