Selasa, 22 Jun 2010

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah


Edaran rumah ke rumah dan tampal poster

Posted: 22 Jun 2010 03:14 AM PDT

Jam 11.00 pagi tadi saya keluar dari pejabat saya dengan berbekalkan 500 poster dan 500 edaran, poster yang dibawa adalah untuk ceramah pada 25hb Jun 2010 jam 9.00 malam di Kg Kuala Mai, Kuala Krau manakala edaran yang dibawa adalah untuk jamuan petang di Matau, Bandar Jengka jam 5.00 petang, juga, jemputan ceramah yang berlangsung pada 25.6.2010 di Kg Kuala Mai, 2hb Julai 2010 jam 9.00 mlam, untuk ceramah di Bilik Gerakan KEADILAN Kuala Krau, 3hb Julai 2010 jam 10.30 pagi bagi meraikan pimpinan Srikandi Keadilan Pusat dirumah saya di Kg Batu 4, Jalan Maran, Temerloh; jam 4.00 petang untuk ceramah kelompok di Kg Paya Mengkuang, Temerloh, dan 9.00 malam untuk ceramah di rumah saya di Kg Batu 4, Jalan Maran, Temerloh dan 4hb Julai jam 12.00 tengah hari jamuan makan tengah hari di Markas KEADILAN Jengka 22, jam 4.00 petang untuk ceramah kelompok di Kg Pian, Kuala Krau dan 9.00 malam ceramah kelompok di Kg Rumpun Makmur, Kuala Krau.
Rupa-rupanya poster dan edaran itu tidak cukup dan saya cetak 500 lagi poster dan 500 lagi edaran.
Pagi esuk (jam 10.30 pagi) kami akan menemani Sdr Mazlan Aliman, Presiden Anak ke Balai Polis Temerloh untuk membuat laporan mengenai Felda.
Sekembali saya dari Kuala Krau jam 5.50 tadi, saya berhenti di Rumah Sdr Roman, di Kg Paya Mengkuang untuk bertanyakan persediaan untuk Ceramah Kelompok di rumahnya pada 3hb Julai jam 4.00 petang. Beliau berkata bahawa Tajudin, Pengerusi Biro Orang Asal KEADILAN Temerloh telah menemuinya dan dia menyatakan bahawa beliau tidak ada kanopi.
Saya telah sms kepada Sdr Man Kadir, Lanchang untuk memasangkan paracute miliknya di Paya Mengkuang sebelum Majlis Ceramah Kelompok disitu.
Esuk selepasa ke Balai Polis, kami serta Task Force Kuala Krau akan menyambung kerja-kerja membuat edaran rumah ke rumah dan menampal poster. Semoga dengan kerja sebegini akan mendatangkan menfaat kepada perjuangan.

Tiada ulasan: