Rabu, 23 Jun 2010

Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah, Johor Darulta'zim

Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah, Johor Darulta'zim


BERITA MENGEJUTKAN : APA GUNA MEMAKI HAMUN YAHUDI TAPI NAJIB IKTIRAF YAHUDI

Posted: 23 Jun 2010 08:03 AM PDT

Berikut adalah artikel yang cukup lengkap dan boleh menjadi rujukan. Baca, fahami dan nilailah... belumpun reda isu Apco Worldwide dan Asiasoft, kini timbul cerita baru....

Artikel dipetik dari anaksungaiderhaka.blogspot.com

Bukan setakat syarikat ini, tapi di Menara Landmark, Johor Bahru dipercayai ada sebuah syarikat yang merupakan agent/wakil perkapalan milik Israel iaitu Newstar Agencies Sdn Bhd adalah wakil kepada syarikat perkapalan milik yahudi (klik sini).

Sebenarnya syarikat perkapalan yahudi ini sudah lama bertapak di Malaysia semasa era pemerintahan Mahathir lagi. Wakil perkapalan milik yahudi ini dahulunya adalah Starship Sdn Bhd.

Apakah makna kutukan, hinaan, kecaman atau pelbagai lagi dilemparkan kepada Yahudi Laknatullah, akan tetapi pemimpin utama yang beragama Islam di negara ini bersengkongkol dengan Israel.

Rakyat Malaysia diperbodohkan lagi kerana kononnya Malaysia tiada hubungan dengan Israel namun hakikatnya syarikat yahudi sudah lama bertapak di Malaysia...

Angkara siapakah ini... Adakah angkara PAS, DAP atau PKR.... Nyata kerja hina ini adalah dari tangan2 "haram jadah" milik pemimpin Umno... Jelaskah sekarang, siapakah sebenarnya "AGEN YAHUDI"...??????

Tiada ulasan: