Sabtu, 27 Julai 2013

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah


Saya mencuba meneruskan kisah riwayat hidup saya....

Posted: 27 Jul 2013 08:55 PM PDT

Dalam keadaan saya yang amat sakit, saya cuba juga mengetuk komputer saya untuk teruskan kisah saya.

Tapi keadaan saya yang amat sakit tidak membolehkan saya berbuat begitu.  Hanya saya coretkan setkat ini untuk saya mencuba.  Tapi belum mampu.

Pada 1.8.13 saya akan bertemu doktor sekali lagi.  Entahlah, apa akan berlaku pada waktu itu.

Minta maaf kepada semua yang mengikuti kisah riwayat hidup saya

Posted: 27 Jul 2013 02:47 AM PDT

Kalaulah selepas ini kisah hidup saya ini terhenti disini, saya pohon banyak-banyak maaf.  Saya sedang sakit sangat kuat, dan tidak berupaya mengetuk komputer saya.  Tetapi saya ketuk juga dengan menanggung sakit.  Kalau tidak dapat lagi saya mengetuk komputer dan tidak lagi dapat meneruskan kisah hidup riwayat saya.

Tiada ulasan: