Khamis, 3 Mei 2012

MOH...KITE LAWAN YEOP!!!

MOH...KITE LAWAN YEOP!!!


Lagi warga asing diberi IC

Posted: 03 May 2012 03:27 AM PDT

Ini nama Pakistan ker haper?

Mubin Ahamed bin Abdul Rasul Selamat datang ke Malaysia. undilah kerajaan yang beri kamu i.c 

Aku berani jamin mamat ni pengundi hantu. Sebab aku interview dia tak paham cakap melayu. Bila aku tanya asal mana dia cakap beranak di Kuala Lumpur. Tapi no ic tengah tu 67. Aku tanya dia mcm mana jadi warganegara tapi tak tahu bahasa melayu? Senyap jer dia. kemudian aku cek kat semak daftar spr memang nama dia ada.So kalu buat spot cek mulai sekarang ,tahan semua warga asing mintak ic,agak agak berapa ratus ribu yang akan kantoi?..

sementara cadangan ini nak buat,sah sah dalam perlimen tiba tiba buat undang undang baru,rakyat malaysia dilarang menyoal / memeriksa warga asing sebab nak backup depa supaya mengundi BN nanti.

Undang undang menyekat mat mat bangla,indon,Pakistan,myamar,filipin dan lain lain ini telah pun diluluskan dalam perlimen pada jam 3.30 pagi. Kelulusan tergesa gesa yang bakal menyekat warga asing ini dari dipertikaikan kelayakan mereka dari membuat penentuan siapakah yang patut menerajui negara.

Inilah tujuan BERSIH demo di adakan.

Sumber: http://kingofgoblok.blogspot.com/

Adoyaii...kesiannya !!!

Posted: 03 May 2012 02:50 AM PDT

Tiada ulasan: