Khamis, 24 Mac 2011

MOH...KITE LAWAN YEOP!!!

MOH...KITE LAWAN YEOP!!!


Eskay = SK

Posted: 24 Mar 2011 03:07 AM PDT

Sebenarnya saya menyampah dengan perjalanan politik Malaysia. Saya memang tidak gemar mana-mana pihak yang kuat menunjuk lagak dan tidak gentlemen. Jenis begitu lazimnya hanya berkuasa dengan faham "yang kuat itu benar". Saya pula memegang faham "yang benar itu kuat". Justeru, saya suka perlawanan bergaya. Perlawanan bergaya tidak semestinya akan menjadikan yang kuat itu menang.

Saya tidak suka dibodohkan. Saya pun bukanlah pandai sangat. Tetapi jika saya yang tidak berapa pandai ini terasa dibodohkan, bayangkan betapa bodohnya mereka yang cuba membodohkan itu?

Saya tak faham dengan cerita cari jam tak jumpa dan jumpa video. Kemudian bila jumpa orang ramai tunjuk jam dan nakkan DNA. Lebih daripada itu ialah kata selalu bawa orang buat seks tetapi tiba-tiba mengaku terlibat dalam merakam. Bila jumpa orang buat-buat macam terkejut jumpa alat rakaman.

Ini semua SK = Suka Kencing!

Sumber: http://becok.blogspot.com/

Tiada ulasan: