Sabtu, 9 Oktober 2010

Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Cabang Bukit Gantang, Perak

Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Cabang Bukit Gantang, Perak


PRK Batu Sapi Sabah

Posted: 09 Oct 2010 12:34 AM PDT

MP Batu Sapi-Sabah: Edmund Chong Ket Wah dari Parti Bersatu Sabah (BN) meninggal pada usia 54 tahun setelah terbabit dalam kemalangan pagi tadi.sini

Rumah Terbuka Ranting Matang Gelugur

Posted: 08 Oct 2010 07:28 PM PDT



30 Sept Ranting Matang Gelugur di dalam DUN Kuala Sepetang telah menganjurkan rumah terbuka Aidil Fitri. Walaupun ranting ini dan sekitarnya didiami oleh masyarakat melayu, namun kehadiran tetamu menunjukkan bagaimana eratnya ahli keadilan Bukit Gantang dalam bermasyarakat. Kaum cina dan india turut hadir pada rumah terbuka ini.


Naib ketua cabang yang juga ketua angkatan muda dalam ucapannya juga menegaskan perlunya rakyat Malaysia memahami adat budaya kaum lain dan bertoleransi dalam bernegara. Semangat ini telah tersemai sejak penubuhan keadilan pada 4 April 1999. Muafakat yang diamalkan pada majlis ini juga perlu dijadikan contoh pada program-program lain.


Pada majlis ini juga beberapa penduduk yang kurang berkemampuan dibantu dengan peyamaian sumbanganan keperluan harian yang didermakan oleh badan koperat dan individu: Terima kasih daun keladi kami uncapkan kepada semua penderma.










Tiada ulasan: