Isnin, 6 September 2010

Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Cabang Bukit Gantang, Perak

Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Cabang Bukit Gantang, Perak


We choose to disagree

Posted: 05 Sep 2010 02:57 AM PDT


Sidang akhbar MPN Perak pada 31hb Ogos 2010. Mesyuarat MPN yang bersidang pada hari ini bersetuju sabulat suara mendesak Pengerusi MPN Perak Tuan Hj.Mustafa Kamil Ayub bertanding sebagai Timbalan Presiden Parti Keadilan dan kesemua cabang di negeri Perak akan mencalunkan beliau jawatan tersebut dalam MATC cabang yang akan datang.
We choose to disagree


Mesyuarat AJK Cabang Bukit Gantang yang diadakan pada 5hb Sept 2010 telah memutuskan untuk menolak beberapa desakan Majlis Pimpinan Negeri (MPN) "mendesak Pengerusi MPN Perak Tuan Hj. Mustafa Kamil Ayub bertanding sebagai Timbalan Presiden Parti Keadilan dan kesemua cabang di negeri Perak akan mencalunkan beliau jawatan tersebut dalam MATC cabang yang akan datang".
Bukit Gantang berpendapat, keputusan MPN telah menidakkan hak setiap ahli untuk memilih kepimpinan yang termaktub di dalam perlembagaan parti pindaan 2009.
Bukit Gantang akan menyerahkan 100% pencalunan kepada ahli pada  Mesyuarat Agungnya yang dijadual akan diadakan pada 18hb Sept ini. Dan jika ahli mencalunkan Tuan Hj.Mustafa Kamil maka AJK Cabang dengan rasa bangga mematuhinya.



Tiada ulasan: