Ahad, 29 Ogos 2010

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah


Berita Bergambar Aktiviti PKR Kuala Krau dalam seminggu

Posted: 29 Aug 2010 09:22 PM PDT

Sdr Ramli Lugan (kiri) dan Sdr Samri Kapor, Ketua Penerangan PKR Ranting Kg Pian bergambar di kedai Wan Kisam semasa lawatan saya dan Ramli ke kampong itu pada 27hb Ogos 2010
Wan Kisam Daud, Ketua PKR Ranting Kg Pian, sedang berniaga di kedainya di Kg Pian, Kuala Krau

Sdr Hafez Harun, Setiausaha PKR Cbg Kuala Krau merangkap Ketua AMK Cbg Kuala Krau membantu calon-calon mengisikan borang pencalonan, dan untuk mempastikan demokrasi subur di Cabang Kuala Krau, beliau telah pergi ke setiap ranting untuk mempastikan anggota-anggota mengisi borang pencalonan, malangnya di Cabang Kuala Krau semua jawatan dimenangi tanpa bertanding.
Ramli Lugan (berdiri) menang sebagai Naib Ketua PKR Cabang Kuala Krau apabila hanya beliau seorang sahaja yang mengisi borang pencalonan atas tiket Naib Ketua, dan disebelahnya, Srinivasan mendapati namanya tiada didalam senarai anggota dan apabila disemak namanya tersenarai didalam keanggotaan PKR Cabang Temerloh. Walaupun beliau tidak dapat bertanding kali ini, usaha sedang dibuat untuk memindahkan semula keanggotaannya ke Kuala Krau dan beliau akan pasti dilantik didalam Jawatankuasa yang dilantik. Sebelum ini beliau adalah Naib Ketua PKR Cabang Kuala Krau.
Srinivasan dan Ramli Lugan dan dibelakang Srinivasan itu adalah Sdr Basri Hok, Ketua PKR Ranting Kg Pasu yang menang tanpa bertanding didalam Jawatankuasa PKR Cabang Kuala Krau
Dari kanan: Sdr Mahmud Hassan, Naib Ketua PKR Cabang Kuala Krau, beliau tidak bertanding kali ini; Abdul Razak Haji Hussain mengekalkan jawatannya selaku Timbalan Ketua PKR Cabang Kuala Krau, Sdr Alias Yasak, menang tanpa bertanding sebagai Anggota Jawatankuasa PKR Cabang Kuala Krau.


Dari kiri: Noraini Md Isa, Naib Ketua Wanita PKR Cabang Kuala Krau tidak dapat bertanding kali ini kerana nama beliau tidak tersenarai didalam keanggotaan Cabang Kuala Krau dan apabila disemak namanya didalam senarai keanggotaan Cabang Temerloh, usaha sedang dibuat untuk mengembalikan namanya ke Kuala Krau; Letchmy Govindasamy menang tanpa bertanding sebagai Naib Ketua Wanita Cabang Kuala Krau. Depan dari kiri: Hajjah Hendon Jaafar, menang tanpa bertanding selaku AJK PKR Cabang Kuala Krau; Khalia Shaikh Mohamad (Lia) menang sebagai Ketua Wanita PKR Cabang Kuala Krau tanpa bertanding dan Ketua Wanita PKR Cabang Kuala Krau, Pn Zaida hanya bertanding dan menang tanpa bertanding AJK Wanita PKR Cabang Kuala Krau. Dibelakang Lia: Nooryati Ghani menang jawatan Timbalan Ketua Wanita Cabang Kuala Krau tanpa pertandingan.

Tiada ulasan: