Rabu, 21 Julai 2010

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah

The Spirit of Lubok Kawah/Semangat Lubok Kawah


ISU CURI PASIR SELANGOR

Posted: 21 Jul 2010 06:56 PM PDT

"KEBANYAKAN tanah persendirian di Selangor telah disapu bersih oleh kroni pemimpin BN/ UMNO ... Yang tinggal kepada Kerajaan Pakatan Rakyat adalah lubang-lubang (pasir) yang telah dikorek zaman BN-UMNO memerintah" -- RAJA KAMARUDIN RAJA AB WAHID, Pengerusi Badan Bertindak Pengusaha dan Pembeli Pasir Selangor.
petikan dari Harakah 23-25 Julai 2010

Jadi Teras Politik Melayu - PAS SEDIA GANTI UMNO

Posted: 21 Jul 2010 06:44 PM PDT

*Presiden PAS, Tuan Guru Dato' Seri Abdul Hadi Awang menyatakan kesediaan PAS untuk menjadi teras politik Melayu menggantikan UMNO.
*Selagi UMNO tidak berubah, PAS akan menjadi penyelamat kepada orang Melayu dan Islam.
*PAS berjaya mengubah minda fanatik perkauman orang Melayu kepada Islam yang bersifat sejagat dengan mengambil kira hubungan baik dan adil dengan masyarakat majmuk di negarta ini.
*Semua kaum yang ada di negara ini menerima orang Melayu sebagai teras poloitik dan kuasa politik orang Melayu masih lagi berada di tangan mereka (bangsa Melayu).
*PAKATAN Rakyat menerima Islam sebagai Agama Persekutuan, menerima hak istimewa orang Melayu dengan tidak menzalimi kaum lain dan menerima bahasa Melayu sebagai bahasa Kebangsaan.
*Masanya sudah tiba bagi UMNO-BN "berehat" untuk membina parti parti dan membentuk dirinnya semula sebagaimana yang berlaku dalam amalan sistem demokrasi di negara-negara lain.
Petikan dari Harakah keluaran 23-25 Julai 2010.

Tiada ulasan: