Ahad, 27 Jun 2010

Angkatan Muda Keadilan P.J Selatan

Angkatan Muda Keadilan P.J Selatan


15 MP Keadilan

Posted: 27 Jun 2010 07:11 AM PDT

Ahli Parlimen PKR yang terbabit dengan rancangan menjatuhkan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim perlu mendedahkan identiti mereka."Tiada orang yang sempurna, mereka seharusnya bercakap dan tidak menyembunyikan diri.

laporan terhadap sekumpulan 15 ahli parlimen PKR yang dikaitkan dengan Naib Presiden Azmin Ali berkempen untuk menjatuhkan Khalid, yang mereka sifatkan bukan pasukan mereka dan tidak mencapai prestasi.

Azmin bagaimanapun, menafikan beliau menjadi ketua kepada kepada konspirasi itu. Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR, Datuk Zaid Ibrahim pula percaya Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim seharusnya menyingkirkan 15 ahli parlimen berkenaan.

"Isu mengenai Khalid telah berlaku lebih setahun lalu. Dalam kongres parti presiden Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail berkata Khalid tidak akan disingkirkan. "Jika seorang pemimpin atasan membuat keputusan, pemimpin lainnya akan mematuhinya,"

AMK PJS menyokong sepenuhnya pimpinan Tan Sri khalid Ibrahim sebagai MB Selangor serta Kami dari pimpinan AMK PJS angkur dengan keputusan MPP atas perlantikan sdr Azmin Ali sebagai Pengerusi MPN Selangor yang baru.

Tiada ulasan: